Питання придбання / подовження обслуговування Норматив PRO
- Хочемо купити програму Норматив PRO. Скільки коштує? Як купити?
- Оплата та доставка програмного забезпечення Норматив PRO
- Чи можемо ми розраховувати на додаткові знижки?
- Ми не платили абонплату деякий час, але зараз хочемо поновити абонентьсске обслуговування…
- Юридичне обгрунтування предмету договора та наявності ліцензії в тексті договора...
- Відповідно ст. ЦК 420-1, комп'ютерні програми, бази даних є об'єктами права інтелектуальної власності.
- Відповідно ст. ЦК 1107-1, розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі ліцензії на використання об'єкта права інтелектуальної власності.
- Відповідно ст. ЦК 1108-3, Невиключна ліцензія дозволяє використовувати об'єкт права інтелектуальної власності у сфері, що обмежена цією ліцензією…
- Відповідно ст. ЦК 1108-2, Ліцензія може бути частиною договору
Програма Норматив може складатися з різних розділів. Їх багато. Зайдіть на сайт Норматива (normativ.ua) Там в меню зелена кнопка розрахунку. Воно автоматично розрахує та покаже всі ціни. Якщо у Вас є бажання придбати – заповніть інформацію для договору. Вона, інформація, «на слух» не приймається, бо можуть бути помилкі, а це документи. Проект договору можно подивить там же.
Крім того подивіться сторінку Оформлення замовлення, оплата та постачання
Для постачання Норматив™ PRO необхідне укладення Договору. Предметом договору є надання невиключної ліцензії на використання програмного забезпечення та нормативної електронної бази даних «Професійної нормативно-правової бібліотеки Норматив™ PRO» та абонентське iнформацiйне обслуговування АБОНЕНТА по забезпеченню нормативною та довідковою документацією (за необхідністю).
Таке формулювання предмета Договору відповідає чинному законодавству та обґрунтовується статтями Цивільного Кодексу України №№ 420-1, 1107-1, 1108-3. Приклад Договору (заповнювати не потрібно, виключно для ознайомлення). Там же, в додаткових коментарі більш розгорнуто обґрунтування і пояснення предмета Договору.
Замовлення оформляється на Замовлення & ціни. Прохання повністю заповнювати блоки "загальної інформації для договору" та "реквізити". Ця інформація необхідна для укладення договору.
Після відправлення заповненої заявки, з Вами зв'яжеться фахівець і надасть Вам проект договору і рахунок-фактуру.
Оплата здійснюється виключно за безготівковим розрахунком. Якщо Ви є фізичною особою - в будь-якому банку знають що робити зі рахунком-фактурою для його оплати готівкою.
Після отримання оплати, Вам буде висланий (рекомендованим листом) інсталяційний пакет протягом 1-3 робочих днів. Активізується програмне забезпечення через інтернет, але це вже технічні питання.
Це стандартна схема співпраці. Для зручності сторін може змінюватися.
В розрахунку (автоматичної калькуляції на сайті) вже закладені значні знижки (до 40% на додаткові модулі та до 90% на додаткові робочі місця).
Ми з величезною повагою ставимося до Вашої організації, але надання більш сприятливих умов будь кому з наших партнерів є некоректним до нашіх інших партнерів та, крім того, суворо не рекомендується українським законодавством.
До нормативної бази постійно додаються нові документи, які мають певну собівартисть та ринкову цінність забагато вище за їх вартість у складі нормативно правової бібліотеки. Технічно нормативна база Вашого ПЗ синхронізується з нашим сервером. Дуже складно, фактично неможливо відокремлити документи за той час, що Ви не сплачували.
Є два виходи з цієї ситуації. Потрібно подивитися та прорахувати що Вам більш вигідно. Це - або купити нове ПЗ Порматив з оновленою нормативною базою, або погасити заборгованість по абонплаті та оновити базу самостійно.
ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 420. Об'єкти права інтелектуальної власності
1. До об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належать:
<...>
комп'ютерні програми;
компіляції даних (бази даних);
Стаття 1107. Види договорів щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності
1. Розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі таких договорів:
1) ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності;
2) ліцензійний договір;
Стаття 1108. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності
1. Особа, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності (ліцензіар), може надати іншій особі (ліцензіату) письмове повноваження, яке надає їй право на використання цього об'єкта в певній обмеженій сфері (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності).
2. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного договору.
3. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути виключною, одиничною, невиключною, а також іншого виду, що не суперечить закону.
<...>
Невиключна ліцензія не виключає можливості використання ліцензіаром об'єкта права інтелектуальної власності у сфері, що обмежена цією ліцензією, та видачі ним іншим особам ліцензій на використання цього об'єкта у зазначеній сфері.
Бухгалтерські питання
- Які бухгалтерські документи ви даєте на друкований ДСТУ? Які на ДСТУ в електронному вигляді?
- Друкований – накладну та оригінал рахунку-фактури. Надсилаються з документом, якщо замовлена пересилка. Можна Новою поштою за рахунок отримувача.
- Електронний – акт виконаних робіт (це ж послуга, юридично) та оригінал рахунку-фактури. Їх можна забрати в офісі. Пересилання оригіналів р/ф та акту Укрпоштою для електронних документів треба замовляти при замовленні ДСТУ. Там є відповідна форма.
- Ми купили електроний документ та не отримали бухгалтерських документів…
- Нам не були надані акти виконаних робіт на придбану программу Норматив™ PRO та її абонобслуговування…
- Чи взагалі потрібний Акт виконання робіт?
- Можна поговорити з бухгалтером по актам?
- Вишліть акт звірки…
Пересилання оригіналів бухгалтерських документів – окрема платна (по собівартості) послуга, інформація про це є у формі замовлення та у рахунку-фактурі. Замовляється у формі заповнення даних для придбання ДСТУ. Там є відповідне поле. Та ще є окреме нагадування з роз’ясненням, чи дійсно Вам не є потрібним надання оригіналів бухгалтерських документів.
Наявність Вашого замовлення та Вашої оплати послуги доставки Укрпоштою оригіналів бухгалтерських документів (або відсутності такої послуги) відображено у рахунку-фактурі. Передивітся рахунок-фактуру.
Документи можна самостійно отримати в офісі безкоштовно. Скановані копії надаються разом з електронним ДСТУ (чи іншим нормативом) електронною поштою.
Просимо нас зрозуміти, бо якщо враховувати кількість виходу нашої продукції, поштові чи друкарські або логістичні тощо затрати є достатньо відчутними та можуть впливати на підвищення вартості документів для тих партнерів, кому доставка бухпаперів не не потрібна.
Шукайте у себе на фірмі. Може загубилося. Загальний комплект, який завжди передається замовнику, має інсталяцію програмного забезпечення (диски або флешку) та повний пакет бухгалтерської документації, що містить набір з підписаних нами актів (акту) на програмне забезпечення та актів (акту) на абонентське забезпечення на наступний рік.
Ні. Не обов'язковий.
Роз'яснення Фіскальної служби України (витяг):
<...>
З 03.01.2017 р. первинний документ буде мати статус документа, який має містити тільки відомості про господарську операцію. При цьому скасовано вимогу щодо підтвердження здійснення операції. Тобто первинним вважатиметься не тільки той документ, який складається для підтвердження здійснення операції. Саме тому рахунок (інвойс) з 3 січня 2017 року матиме статус первинного документа.
<...>
Зокрема, виключено вимогу щодо порядку складання первинних документів в момент здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
<...>
Може є можливість вирішити стандартне питання не відвлікаючи бухгалтера. Краще надішлить листа на нашу електрону адресу вказану в контактах чи з відповідної форми на сайті. Акти будуть підготовані або буде надана мотивована відповідь.
Ми самостійно не готуємо акт звірки. Якщо Вам треба – надсилайте листа з актом (його текстом) на електрону адресу вказану в контактах або з відповідної форми на сайті, підпишемо. Але, ми не зобовязані законодавством вести документи підтвердження окремих операцій. Зверніть увагу на зміни в Законі про бухоблік.
Юридичні питання
- Юридичне обгрунтування предмету договора та наявності ліцензії в тексті договора...
- Відповідно ст. ЦК 420-1, комп'ютерні програми, бази даних є об'єктами права інтелектуальної власності.
- Відповідно ст. ЦК 1107-1, розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі ліцензії на використання об'єкта права інтелектуальної власності.
- Відповідно ст. ЦК 1108-3, Невиключна ліцензія дозволяє використовувати об'єкт права інтелектуальної власності у сфері, що обмежена цією ліцензією…
- Відповідно ст. ЦК 1108-2, Ліцензія може бути частиною договору
- Ознаки копії офіційного документу, що постачає НВО «Норматив»
- Перевірки «контролючих органів» та спроби вимогати перерахування грошей «своїм» постачальникам
ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 420. Об'єкти права інтелектуальної власності
1. До об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належать:
<...>
комп'ютерні програми;
компіляції даних (бази даних);
Стаття 1107. Види договорів щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності
1. Розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі таких договорів:
1) ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності;
2) ліцензійний договір;
Стаття 1108. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності
1. Особа, яка має виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності (ліцензіар), може надати іншій особі (ліцензіату) письмове повноваження, яке надає їй право на використання цього об'єкта в певній обмеженій сфері (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності).
2. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного договору.
3. Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути виключною, одиничною, невиключною, а також іншого виду, що не суперечить закону.
<...>
Невиключна ліцензія не виключає можливості використання ліцензіаром об'єкта права інтелектуальної власності у сфері, що обмежена цією ліцензією, та видачі ним іншим особам ліцензій на використання цього об'єкта у зазначеній сфері.
Відповідно законодавства України, кожна виготовлена копія повинна бути точною копією оригінального тексту.
Ми технічно захищаємо документи. На кожному надрукованому документі є нанесений на її обкладинку ідентифікаційний елемент у вигляді голографічної марки (з достатньо високим рівнем ступеню захисту від підробки).
Відповідно ст. ЦК України №№ 420.1, 1107.1.1, 1107.1.2, 1108.1, 1108.2, 1108.3 - програмне забезпечення, нормативна база та окремі документи розповсюджуються згідно Ліцензійного договору (надалі Ліцензії), яка містить низку умов регламентованих українським законодавством, які повинні бути у складі її тексту та надають Ліцензії чиності відповідно законодавства.
Науково-виробниче об'єднання «Норматив» володіє усіма виключними (повними) майновими авторськими правами на програмне забезпечення та нормативні бази комплексу «Норматив™ PRO». Це підтверджене Авторськими свідоцтвами України. НВП «Норматив» надані всі юридичні можливості на надання будь яких прав на використання своєї продукції у повному обсягу.
Гроші можна вимагати прямо або завуальовано.
Якщо хтось з чиновників чи перевіряючих, з будь яких особистих або не особистих побажань, спробує витребувати у Вас необхідність придбання нормативного документа саме у когось "свого конкретного" продавця чи з якоюсь "особливою ознакою, маркою або ще чимось", то Ви маєте знати - то є класичний прояв корупції.
Зараз з корупцією борються усі. Звертайтеся до дуже численних українських антикорупційних органів. Крім того, є сенс звернутися до нас (контакти на сайті). Ми надамо усю необхідну юридичну підтримку та вимагач грошей або послуг буде покараний.
Відповідно до роз'яснень Мін'юста України (лист №7447-0-08-34 від 28.07.2008 р), згідно з законодавством України, ніхто не має права брати на себе будь яке "право єдиного або основного розповсюджувача" текстів або копій нормативних документів, крім офіційно опублікованих у перелічених законодавством друкованих виданнях документів Президента, Верховної Ради та Кабінету міністрів України.
Технічні питання / проблеми
- Не відкривається документ PDF, потребує пароль…
- Не можу авторизуватися через інтернет. Дає невідому помилку.
- Не можу авторизуватися через інтернет. Проблема «немає зв'язку з сервером»
- Ми ваші клієнти. Не оновлюється програма Норматив…
- При оновленні (синхронізації) йде збій на одному і тому ж місці
- При оновленні (синхронізації) йде збій на непередбачуваному місці
- Переустановили Windows / завели новий комп'ютер. Що робити?
- Перевстановлюю з інсталяційних дисків (через тривалий час після поставки). Другий / третій диск не читається.
- Помилка при спробі відкрити MS Word документ: "Немає підключення до сервера. Неможливо відкрити документ. Буде проведена спроба ...." ("Нет подключения к серверу. Невозможно открыть документ. Будет проведена попытка...")
- В мене помилка Норматив PRO – Аяяй! нічого не працює!!!
Вам потрібно встановити нову версію Adobe Acrobat Reader 10 або вище. Ця фірма є офіцйним розробником та підтримувачем стандарту PDF. Ця програма безкошовна від автора-виробника. Наберіть в інтернет пошуку та встановіть.
У нас надійні брендові сервера, які розташовуються в бункерах (реальних) у одного з провідних провайдерів України, та ймовірність їх працездатності дуже велика. Саме ПЗ вже достатньо обкатане та є вилика вирогідність у його працездатності.
Можливі проблеми:
1. Якщо у віконці з помилкою є набір літер «html» - це вказує на те, що в Вашій організації стоіть проксі-сервер та не пропускає наше програмне забезпечення (Норматив PRO) в інтернет. А замість отримання інформації видає свою html (веб сторінку) з запередженнями та поясненнями.
2. Можливо программа Норматив не може працівати зі своїми каталогами (читати або записувати). Програмне забезпечення Норматив PRO повинно мати всі права на запис до своєї папки та її підкоталогів та виходу в інтернет по стандартному протоколу HTTP з доступом до сайту normativ.com.ua
Ми не можемо підказати які налаштування потрібно зробити у Вашій системі безпеки. Це як замок в квартирі. Тільки господар має ключ.
Швидше за все проблема у Вашій системі захисту (проксі-сервер, фаєрволи, антивіруси), яка не пропускає наше програмне забезпечення (Норматив PRO) в інтернет. У нас надійні сервера, які розташовуються в бункерах у одного з провідних провайдерів України, і ймовірність їх працездатності дуже велика. Ми не можемо підказати які налаштування потрібно зробити у Вашій системі безпеки. Це як замок в квартирі. Тільки господар має ключ.
Можлива активація шляхом обміну кодами (без задіяння інтернету). Але в цьому випадку Вам не будуть доступні оновлення програми через інтернет.
По перше що пише при спробі оновлення (синхронізації). Якщо закінчився термін обслуговування – то він закінчився. Треба зв'язуватися зі співробітниками та проплачувати подовження.
Якщо пише що «не є зв'язок з сервером» - це 99% що то е Проксі-сервер саме Вашої фірми, який блокує зв'язок з сайтом Норматива. Звертайтеся до своїх сісадмінів.
У нас надійні брендові сервера, які розташовуються в бункерах (реальних) у одного з провідних провайдерів України, і ймовірність їх працездатності дуже велика.
Ми не можемо підказати які налаштування потрібно зробити у Вашій системі безпеки. З досвіду можна підказати, що бувають настройки заборони на ехе файли або файли великого розміру. Документи можуть досягати обсягу більш 50Мб.
Швидше за все проблема у Вашій системі захисту (проксі-сервер, фаєрволи, антивіруси).
З досвіду можна підказати, що бувають настройки заборони на ехе файли або файли великого розміру. Деякі документи можуть досягати обсягу більш 50Мб. Ми не можемо підказати які налаштування потрібно зробити у Вашій системі безпеки.
З переважною часткою ймовірності можна сказати, що проблема в Вашому інтернеті, можливо каналах зв'язку, при яких якісь сайти вантажаться швидко, а якісь повільно. У нас надійні сервера, які розташовуються в бункерах у одного з провідних провайдерів України, і ймовірність їх працездатності дуже велика.
Напишіть офіційного листа і надішліть його скан-копію на нашу електронну пошту. Чинним абонентам робоче місце буде змінено одразу.
Слід звернути увагу, що при відсутності оплаченої абонплати, згідно законодавства України, підтримка та гарантійне обслуговування здійснюється тільки протягом року.
Потрібні дії. Якщо зберіглася стара папка з Норматив PRO - зв'яжіться з техпідтримкою. Будуть замінені пару службових файлів, що дасть можливість актівіровать ПЗ без додаткової закачування останніх документів. Але можна інталювати з дисків та закачувати весь набір документів за час Вашої роботи.
Слід звернути увагу на те, що в разі втрати інсталяційних дисків, підготовка нових дисків є платною послугою та здійснюється тільки для партнерів у яких не закінчився термін абонплати.
Нічого страшного. Просто виведіть на робочий стіл ярлик на програму (файл) normaniv.exe і синхронізуйте (оновіться). Докумени підтягнуться з сервера. Але тільки у випадку, коли не закінчився термін абонплати. Інакше сінхронізація буде недоступна.
Слід звернути увагу на те, що в разі втрати інсталяційних дисків, підготовка нових дисків є платною послугою та здійснюється тільки для партнерів у яких не закінчився термін абонплати.
Це проблема з програмою, яка відкриває файли документів формата MS Word (файли doc).
Якщо у Вас MS Word - тоді щось з ним. Може допомогти перевантаження комп'ютера.
Якщо у Вас OpenOffice, наступні дії. При запущеній програмі Норматив - меню: Налаштування - вкладка: Зовнішні програми. Виберіть будь-який doc файл (що б програма Норматив сама дізналася його тип), і виберіть програму, яка його відкриває (виконуваний модуль OpenOffice). Відповідно потрібно зберегти дані. Закрити програму Норматив. Після цього буде працювати.
Зробить скріншот помилки (кнопка на клавіатурі прінт-скрін - PrnScr) вставити в MS Word та надішліть нам. Все вирішемо та поправимо.
Питання про нормативні документи (ДСТУ, ДБН, норми тощо)
- Чи є можливість придбати один окремий документ (ДСТУ тощо) в електроному або друкованому вигляді?
- Чи є у вас (наприклад) ДСТУ 1234:2017?
- Як правильно шукати документи?
- Скільки коштує ДСТУ?
- Як придбати нормативні документи та які строки отримання їх після оплати?
- Які бухгалтерські документи ви даєте на друкований ДСТУ? Які на ДСТУ в електронному вигляді?
- Друкований – накладну та оригінал рахунку-фактури. Надсилаються з документом, якщо замовлена пересилка. Можна Новою поштою за рахунок отримувача.
- Електронний – акт виконаних робіт (це ж послуга, юридично) та оригінал рахунку-фактури. Їх можна забрати в офісі. Пересилання оригіналів р/ф та акту Укрпоштою для електронних документів треба замовляти при замовленні ДСТУ. Там є відповідна форма.
- Чи є галограма на друкованих документах (ДСТУ, ДБН тощо)?
- В якому вигляді будуть ДСТУ в електронному вигляді?
- Якщо в Вас зараз немає ДСТУ а нам дуже потрібно?
- Не відкривається документ PDF, потребує пароль…
- Ми купили електроний документ та не отримали бухгалтерських документів…
- Ми хочемо купитити у Вас електроний / друкований документ, але нам потрібен на нього Договір…
- Чи можна користуватися скасованими стандартами (ДСТУ, ГОСТ, нормами тощо), та чим користуватись, якщо немає стандарту на заміну скасованого?
- Який із стандартів вважати обов’язковим а які застосовуються на добровільній основі?
- Що таке метод прийняття та чому офіційний ДСТУ може бути не виданий українською мовою?
- Метод перекладу означає, що це національний стандарт України, розроблений на основі міжнародного чи європейського стандарту (гармонізований), у якому текст відповідного міжнародного чи європейського стандарту перекладено фахівцями відповідної галузі та подано українською мовою.
- Метод підтвердження означає, що це національний стандарт України, гармонізований з міжнародним чи європейським нормативним документом. Його подано у незмінному вигляді мовою оригіналу (переважно англійською). Для нормативних документів, прийнятих методом підтвердження, передбачено лише оприлюднення підтверджувального повідомлення і не передбачено перекладу або офіційного видання нормативного документа. Тому ці стандарти складаються з підтверджувального повідомлення та міжнародного чи європейського стандарту англійською мовою.
- Метод передруку означає, що це національний стандарт України, у якому текст міждержавного, міжнародного чи європейського стандарту подано у незмінному вигляді мовою оригіналу (англійською або російською). Для нормативних документів, прийнятих методом передруку передбачено офіційне видання та наявність національних складників – титульного аркуша, національного вступу та передмови.
- Ознаки копії офіційного документу, що постачає НВО «Норматив»
- Оплата та доставка окремих ДСТУ
Так, є. Розповсюдження окремих документів у друкованому та/або електроному вигляді (ДСТУ, ДБН тощо) здійснюється на інтернет порталі document.ua.
Більш докладніше дивіться у розділах "питання-відповідь".
Будь ласка зайдіть на сайт document.ua та наберіть в пошуку позначення (позначення це є «код» ДСТУ з цифрами та буквами, наприклад «ДСТУ 1234:2017») чи наберіть в пошуку назву цього документу. Якщо є ціна та можливість додати до кошика, оформлюйте купівлю. Правий верхні кут сайту – там кошик. Далі все зрозуміло.
Рахунок-фактуру можна скачати на сторінці, яка з’явилася після відправлення замовлення (там велика зелена кнопка «Скачати», рекомендуємо скачати).
На електронну пошту теж повинен прийти рахунок, але може попасти в СПАМ або не дойти з інших причин.
Ми працюємо виключно по безготівковому розрахунку. Якщо Ви є фізична особа (звичайна людина) то в будь якому банку з рахунку-фактури знають як зробити переказ грошей.
На сайті document.ua є два вида пошуку, вони фактично вирішують усі Ваші потреби.
Пошук по ДСТУ, ДБН, наказам ...
Пошук проводиться по нормативній базі добірок стандартів та інших технічних нормативів та є основним видом пошуку спеціально адаптованим для пошуку саме нормативних документів. Результати відображаються відповідно за релевантістю (співвідношення важливості і частоти знаходження слів).
Пошук проводиться за позначенням документа (позначення це є «код» ДСТУ з цифрами та буквами, наприклад «ДСТУ 1234:2017»), назвою, коментарем, інформацією про скасування та відомостями про нормативи, які замінює документ.
Мінімальна довжина слова для пошуку - три літери.
У більшості випадків використання опції "оптимізований пошук" є достатнім.
Google Користувальницький пошук
Пошук по всьому сайту normativ.ua засобами Google. Добре шукає. Але, може не знайти нові документи, що нещодавно додані та ще не є проіндексованими.
Стандартні правила Google пошукового запиту:
+ Плюс перед словом - обов'язкова присутність цього слова в результатах.
- Якщо ввести мінус перед словом, сторінки, що містять це слово не будуть показані в результатах.
" Якщо помістити слово або фразу в лапки, в результатах пошуку буде показано результати з точним збігом пошуковій фразі. Використовуйте лапки, тільки якщо ви шукаєте точне слово або фразу. В іншому випадку з пошуку будуть виключені багато корисних результатів.
Будь ласка зайдіть на сайт document.ua та наберіть в пошуку цей документ. Якщо є ціна та можливість додати до кошика, додавайте в кошик та отримуйте рахунок.
Дивиться Оплата та доставка ДСТУ Не є сенс телефонувати та запитувати ціну, ми самі також дивимось це по пошуку на сайті. Ми не можемо відповісти в один момент, бо цих ДСТУ кілька десятків тисяч штук.
Будь ласка зайдіть на сайт document.ua та наберіть в пошуку (як шукати) цей документ. Якщо є ціна та можливість додати до кошика, додавайте в кошик та отримуйте рахунок. Щодо строків, умов та оплати дивиться Оплата та доставка ДСТУ
Так, є. Голограма з підтвердженням копії офіційного документу. Ми маємо всі законодавчі підстави для цієї діяльності. Дивиться Ознаки копії офіційного документу
Формат - PDF. Це повна (як в суді кажуть) фотокопія офіційного документу. З додаванням функції розпізнаваного тексту.
В нас є певні можливості його знайти. Треба замовити цей докумет у відповідній формі на сторінці цього документа. Не телефоном та не електронною поштою, бо це повільнить конвеєр пошуку.
Але, ми не гарантуємо результат. Рахунок на оплату буде сформований тільки після підтвердження наявності в нас цього документу. Вам буде повідомлено електронною поштою на адресу, що вказана Вами у замовленні.
Вам потрібно встановити нову версію Adobe Acrobat Reader 10 або вище. Ця фірма є офіцйним розробником та підтримувачем стандарту PDF. Ця програма безкошовна від автора-виробника. Наберіть в інтернет пошуку та встановіть.
Пересилання оригіналів бухгалтерських документів – окрема платна (по собівартості) послуга, інформація про це є у формі замовлення та у рахунку-фактурі. Замовляється у формі заповнення даних для придбання ДСТУ. Там є відповідне поле. Та ще є окреме нагадування з роз’ясненням, чи дійсно Вам не є потрібним надання оригіналів бухгалтерських документів.
Наявність Вашого замовлення та Вашої оплати послуги доставки Укрпоштою оригіналів бухгалтерських документів (або відсутності такої послуги) відображено у рахунку-фактурі. Передивітся рахунок-фактуру.
Документи можна самостійно отримати в офісі безкоштовно. Скановані копії надаються разом з електронним ДСТУ (чи іншим нормативом) електронною поштою.
Просимо нас зрозуміти, бо якщо враховувати кількість виходу нашої продукції, поштові чи друкарські або логістичні тощо затрати є достатньо відчутними та можуть впливати на підвищення вартості документів для тих партнерів, кому доставка бухпаперів не не потрібна.
По практиці, що склалася, ми не дуже практикуємо офомлення разових продажів документів Договорами (дивиться «Які бухгалтерські документи ви даєте…»).
Це пов’язано з тим, що дуже складно готувати Договір, який по нашому внутришньому регламенту організації повинен проходити перевірку у юридичному департаменті, повинен окремо контролюватися відповідними підрозділами тощо. В такому випадку собівартість передпродажньої обробки замовлення на оремий документ значно перевершує отриманий прибуток.
Якщо наявність договору є критичнлю умовою придбання, до Договір оформимо. Скачайте Договір, внесіть свої дані/реквізити та надішлить нам. Якщо замовлена поштова доставка друкованого видання або бухгалтерських документів - підписаний договір буде доставлений з ними. В іншому випдку завжди можна забрати з центрального офісу.
Враховуючи можливі затрати на юридичну обробку та експертизу Договору, звертаємо Вашу увагу, що в нас немає можливості для коректування та окремого узгодження Договору.
Скасованим стандартом можна користуватись виключно як інструкцією або довідковими матеріалами без посилання на них у технічній, юридичній тощо документації, яку готує виробник (підприємство). Такі стандарти не є чинними та не визнані національними органами стандартизації.
Але, виробник може сам розробити та запропонувати свої ДСТУ або затвердити Технічні умови під свою продукцію.
Пунктом 1 частини першої статті 16 Закону України № 1315-VII від 05.06.2014 «Про стандартизацію» встановлено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема: розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Законом України № 1315-VII від 05.06.2014 «Про стандартизацію» встановлено два рівні стандартизації залежно від рівня суб’єкта стандартизації, що приймає стандарти: національні стандарти, прийняті національними органом стандартизації та стандарти, прийняті підприємствами.
Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Якщо розглядати питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:
суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;
учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Слід звернути увагу на положення, визначені пунктом 3 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, які стосуються того, що ще 15 (з дня набрання чинності Законом) будуть чинні галузеві нормативні документи (стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті центральними органами виконавчої влади до набрання чинності цим Законом, а також галузеві стандарти (ОСТ) та прирівняні до них інші нормативні документи колишнього Союзу Радянських Соціалістичних Республік, галузеві стандарти України (ГСТУ)).
Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
З метою забезпечення суб’єктів господарювання інформацією щодо обов’язкових вимог, викладених у стандартах, частиною третьою статті 23 Закону передбачено, що національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів таких національних стандартів з безоплатним доступом до них. В той же час пунктом 3 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону передбачено, що центральні органи виконавчої влади забезпечують розміщення на офіційних веб-сайтах текстів таких галузевих нормативних документів, також з безоплатним доступом до них.
Також слід зазначити, що Законом внесено зміни до частини першої статті 15 Закону України "Про захист прав споживачів", відповідно до якої виключено обов’язкову норму, яка стосується того, що інформація про продукцію повинна містити найменування нормативних документів, вимогам яких повинна відповідати вітчизняна продукція.
Під час застосування стандарту, який є обов’язковим, слід також врахувати те, що стандарти містять посилання на інші стандарти, положення яких становлять разом сутність цього стандарту, і вимог таких стандартів слід також додержуватися.
Залежно від використання того чи іншого методу прийняття, стандарти різняться за своїм наповненням та способом викладення змісту. Методів прийняття існує три:
Відповідно законодавства України, кожна виготовлена копія повинна бути точною копією оригінального тексту.
Ми технічно захищаємо документи. На кожному надрукованому документі є нанесений на її обкладинку ідентифікаційний елемент у вигляді голографічної марки (з достатньо високим рівнем ступеню захисту від підробки).
Відповідно ст. ЦК України №№ 420.1, 1107.1.1, 1107.1.2, 1108.1, 1108.2, 1108.3 - програмне забезпечення, нормативна база та окремі документи розповсюджуються згідно Ліцензійного договору (надалі Ліцензії), яка містить низку умов регламентованих українським законодавством, які повинні бути у складі її тексту та надають Ліцензії чиності відповідно законодавства.
Науково-виробниче об'єднання «Норматив» володіє усіма виключними (повними) майновими авторськими правами на програмне забезпечення та нормативні бази комплексу «Норматив™ PRO». Це підтверджене Авторськими свідоцтвами України. НВП «Норматив» надані всі юридичні можливості на надання будь яких прав на використання своєї продукції у повному обсягу.
Оплата
Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком.
Після оформлення і надіслання Замовлення-купівлі (кошик в правому верхньому куті сайту) з'являється можливість скачати рахунок-фактуру. Краще це зробити. Рахунок також дублюється на e-mail, хоча лист може потрапити до вашого поштового SPAM і не дійти до адресата. В такому випадку треба передзвонювати.
Фізичні особи можуть сплатити рахунок в будь-якому банку.
Доставка
Замовлені в електронному вигляді нормативи доставляються по e-mail практично відразу після надходження оплати.
Бухгалтерські документи в паперовому вигляді доставляються Укрпоштою, якщо при оформленні замовлення окремо передбачена їх доставка.
В іншому випадку, вони поставляються через e-mail у вигляді електронних сканів бухгалтерських документів (які можна роздрукувати), або їх оригінали можна отримати в офісі.
Нормативи у вигляді друкованих видань відправляються рекомендованим листом Укрпоштою, якщо доставка замовлена при оформленні Замовлення, термін готовності для отримання або відправлення складає 1-2 робочих дня, але може бути швидше. Бухгалтерські документи (оригінали) присутні в пакеті, що відправляється.
Якщо доставка не була замовлена, то весь комплект (книжки з бухгалтерськими документами) можна отримати в офісі. Ще варіант - відправлення Новою поштою за рахунок одержувача.
Питання про нормативні документи «під замовлення» (яких не є в наявності на цей час, але в нас є можливість їх знайти)
- Якщо в Вас зараз немає ДСТУ а нам дуже потрібно?
- Я відправив замовлення на ДСТУ «під замовлення», а мені нічого не приходить…
- Я відправив замовлення на ДСТУ «під замовлення». Яка його точна ціна?
- Коли будуть ДСТУ «під замовлення», на яке ми давно відправили заявку?
В нас є певні можливості його знайти. Треба замовити цей докумет у відповідній формі на сторінці цього документа. Не телефоном та не електронною поштою, бо це повільнить конвеєр пошуку.
Але, ми не гарантуємо результат. Рахунок на оплату буде сформований тільки після підтвердження наявності в нас цього документу. Вам буде повідомлено електронною поштою на адресу, що вказана Вами у замовленні.
Ви замовили ДСТУ якого в нас немає з вказаною розрахунковою ціною? Можливо відповідний лист попав в СПАМ. Можливо, виконання замовлення потребує часу. Приблизно тиждень робочих днів.
Якщо ціни немає – дуже велика верогідність відсутності цього документу взагалі. Він може бути невиданим. Таке буває. Ми не гарантуємо результат без отримання грошей та не беремо гроші, якщо не маємо впевненості, що можемо надати документ.
Якщо Ви замовили документ з можливістю його додавання в кошик та оплати, отримали рахунок та його проплатили – замовлене надійде найближчім часом. Електроне видання на протязі кількох годин. Друковане – робочий день або два. У випадку, коли Ви замовили друковане видання без доставки – потрібно самостійно забрати з нашого офісу.
Його точна ціна буде відома після того як цій документ в нас з'явиться. Ціна формується з кількості сторинок та сторінок змін до документа. Може зменьшуватися за рахунок пустих сторінок, або збільшуватися за рахунок додадання змін. Ціна для замовлення (пошуку документа, якого в нас немає), як правило, не відрізняється більш ніж на 5-10% від вказаної. Та ще може бути меньшою за розрахункову.
Можливо, виконання замовлення потребує часу. Приблизно тиждень з робочих днів.
Не знаємо. Що можемо – то можемо. З’являться – будуть. Їх може бути не видано взагалі незалежно від дати вступу в дію. Є приклади ДСТУ, які були наказами прийняті, почали діяти після цього за рік, а були опубліковані (видані) за чотире роки. Як це коментувати не знаємо.